När jag faller, orkar du för två?

Älskling, det här fungerar inte. Jag blir galen. Jag vet inte vem jag är längre. Hur kunde du ta med dig allt mitt goda, och lämna mig med ett skal som är ruttet, som är fult och som aldrig kommer bli helt.

Jag vaknar upp varje morgon och tror att det har varit en mardröm, sen kommer ångesten, paniken och magen knyter sig som i kramp. Och det är då jag inser att det är på riktigt. Att jag är ensam, att du har lämnat mig.

Var det såhär du verkligen ville ha det? Helt ärligt så tror jag inte det.

Joel, kom tillbaka till mig. Jag älskar dig, jag behöver dig.

Kommentarer
Postat av: Din E

Håll ut, jag behöver dig.

Postat av: Johanna

och jag <3 Ditt skal må kännas ruttet och trasigt för tillfället vännen, men det kommer läka ihop sakta men säkert tills den dagen kommer då du kan skina som den stjärna du är! <3

2010-04-12 @ 23:13:50
URL: http://tvahalvahjartan.blogg.se/

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback