Try sleeping with a broken heart

Jag kan inte förstå att det har gått en vecka. En vecka sedan mitt livs kärlek tog av sig sin förlovningsring, lämnade tillbaka den till mig och sa att det var slut mellan oss.
Aldrig någonsin har jag mått så här dåligt, jag är så förkrossad.

7 dagar har gått, jag har på något mirakulöst sätt överlevt de här sju dagarna, mycket tack vare mina underbara vänner som har stöttat mig och funnits där för mig, och även min fina familj som tar hand om mig.

Jag kan inte riktigt förstå att 6½ år av kärlek och lycka bara är borta. Att det inte finns mer. Att det bara är jag nu, ensam, som ska lära mig leva på nytt.


Kommentarer
Postat av: becki

you know you can do it baby <3

2010-04-07 @ 17:07:52
Postat av: Din E

Älskade Emily, vi ska hjälpas åt att blåsa vind under dina vingar. Du kan allt, när stormen lagt sig.


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback