You say 'move on', where do I go?

11 dagar har gått.
11 dagar och jag kan fortfarande inte förstå att du bara lämnade mig? Jag försöker hålla mig själv uppe, försöker hålla mig flytande, men det är så tungt, och för det mesta vill jag bara sjunka, sjunka och slippa fundera mer.

Jag har svårt att förstå att kärlek bara tar slut, för det vi hade var inget som man bara kastar iväg, det vi hade var på riktigt, det var något stort, och det skulle bli något ännu större. Du var verkligen mitt liv, Joel. Du var den som alltid skulle finnas där, bredvid mig. Jag är rädd att jag inte vet vem jag är utan dig, om jag någonsin kommer hitta tillbaka till mig själv igen?

Jag har i alla fall hittat en lägenhet, och jag hoppas att jag får flytta in så fort som möjligt, så jag kan börja om på nytt, med småprojekt, så att jag inte behöver gå runt i samma banor och tankar som jag gör nu, för det tar så mycket energi. Självklart önskar jag att allt det här på något vis kunde redas upp, att jag inte alls behöver flytta, inte alls behöver packa ner vårt gemensamma liv i olika lådor, dela upp våra tillhörigheter och skiljas åt.

Joel, jag saknar dig, varje vaken sekund saknar jag dig så det gör ont, och varje dröm jag har handlar om dig.

Kommentarer
Postat av: Din E

Vill bära dig, hjärtat.


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback