Men älskling, är du full?

Nattens upptäckt:
Kramp i vaden är inte kul. Särskilt inte när det håller på i två timmar till och från.
Att sedan inte att man är så kissnödig att man nästan spricker gör inte saken lättare då jag inte ens kom upp på benen.

Så vad göra?
Jo, väckte Joel som var aningens överförfriskad om vi säger så, och ber honom leda ( ehm.. vingla) mig in till toaletten. Och mitt i allt virrvarr av kramp och ledsagning så utbrister Joel:
"Nej men, Älskling, är du så full att jag måste leda dig in till toaletten?"

Har sovit cirka 4 timmar inatt, jag är sjukt trött idag. För att inte tala om hur öm jag är i vaden.


Kommentarer
Postat av: Din E.

Gud vad jag skrattar. Tur att ingen ser mig.


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback