som en gris...

God middag!

 

Här sitter jag och svettas som en gris. Har känt mig allmänt dassig ett bra tag nu, och är helt ärligt inne på min 9e dag med huvudvärk nu. Igår var jag nere på vårdcentralen för att kolla upp så jag inte hade cancer eller liknande ( då allt blir cancer i mina tankar så fort det inte går över på en dag, typ) Men det var inte cancer, förmodligen spänningshuvudvärk. Men för säkerhetsskull så tömde de mig på blod ( 4 rööööör) och sedan blev jag hemskickad med orden att jag skulle knapra ipren/ibumetin, samt ringa sjukgymnast.

Ibumetin har jag nu knaprat sen igårkväll, men det hjälper inte, det är fortfarande en sådan monsterknäpp huvudvärk som härjar, och jag missade telefontiden till sjukgymnasten då jag hellre prioriterade att försöka sova ut då jag är så sjukt trött hela tiden.

Funderar på om jag ska hoppa in i duschen nu, för att sedan börja leta upp kläder som ska följa med mig till Kalmar i helgen? Ska ju äntligen hälsa på Erica igen. ♥

Kommentarer
Postat av: Din E.

Äsch då, vi ska ju köpa nya kläder ju? ;D


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback