Vilken överraskning!

Nej men, det här känns ju inte direkt nytt. Det snöar ute, igen. OCH jag har gått och blivit sjuk - igen!
Vet inte vilket som är mest frekvent, snön eller mina sjukdomar?

Än en gång får jag feber som gör mig gråtfärdig. Helt sjukt. Jag lipar aldrig så mycket som när jag får feber. Dessutom svettas jag som en gris, och det gör mig med ledsen, inte kul att lukta svett direkt.
Slog personbästa i rengöring igår då jag duschade på förmiddagen, sen åkte hem till mamma för att lämna över en tröja som skulle sys upp, sen hem igen och duscha än en gång då den lilla resan ner till Paradiset tog knäcken på mig ( och ja, jag körde bil dit. Och ja, det tog cirkus 15 minuter hela besöket...) Sen framåt kvällningen höll jag än en gång på att svettas ihjäl, så då blev det dags för en omgång i badkaret.

När Joel sen kom hem från jobbet så var han mer eller mindre tvingad att krama om mig resten av kvällen för att sympatisera med mig. Och självklart så sniffar han lite på mig, och utbrister:
" Eh, inte för att vara elak, men du stinker svett"
" Äru dum eller? jag har ju för fan duschat 2 ggr och badat en gång idag!" Snäser jag tillbaka
I smyg sniffar jag lite diskret på mig själv, och mycket riktigt, höger armhåla mår inte riktigt bra, men vänster däremot doftar citrus...
" Ok, du har rätt, jag glömde visst ta deo i båda armhålorna... "



Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, stackars lilla svettisgris! Men kul att ena armhålan inte mår riktigt bra medans den andra doftar citrus ;D Krya på dig! Pusspuss


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback