.Positivt & negativt.

Tjo!

Jag är nu inne på min 14e dag som ickesnusare. HEJA MIG! Men jag vill inte ljuga, det är ruskigt kämpigt, har riktiga snussug ibland, och det är då humöret hamnar i botten.
Joel har ju med slutat snusa nu, och det känns bra att få stöd i det hela.

positivt med snusstopp:
* tandköttet läker och mår bra
* tänderna blir inte sådär superäckliga
* andedräkten är fräshare
* magen mår bättre
* jag kan pussas med Joel hur mycket som helst utan att få snus över halva käften
* jag kan äntligen börja använda läppstift utan att oroa mig för att det smetas ut över käften när snusen ska in
* jag sparar pengar

negativt med snusstopp:
* HUMÖRET! Behöver jag säga mer?
   Måste säga att vår lägenhet mest börjar likna en krigszon sen vi slutade snusa. Här gormas det, vi  slänger ondsinta ordbomber mot varandra, allt för att trasa sönder psyke och själ, vi tjurar som femåringar, vi gråter som små barn, ja.. ni fattar...


Kommentarer
Postat av: JohannaT

Men usch vad jobbigt! Kämpa på, det kommer att gå över! Puss&Kram

Postat av: ♥ E

Woh! Du är då himla duktig!

2010-01-15 @ 16:18:52
URL: http://baramellandigochmig.blogspot.com

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback