tiden går fort...

... Och på ett litet vips så var semestern slut. Hur kunde tiden gå så fort? Troligtvis är det för att jag har haft det så himla roligt, trevligt och bra - helt enkelt!

I och för sig så går tiden verkligen fort nu, jag sa det till F idag, hur mars månad känns så avlägset, som om det var ett helt annat liv eller något. Och F höll med, och var glad åt min förändring och uppgång. Viktuppgång mest kanske ;) Nädå, skämt och sido, men det var ju inte mycket kvar av Mly när april månad närmade sig sitt slut, då var jag bara en liten speta, och ett vrak, för den delen. Skönt att kunna guppa med i vågorna istället för att ligga på botten och inte kunna ta sig upp!

Det känns som det händer mycket nu, både i mitt liv och för andra som jag tycker om och bryr mig om, och det glädjer mig, att vi alla på något vis hittar något nytt att greppa tag i och satsa på! Ett Grattis vore väl ett bra ord att använda, det passar in på så mycket. Så Grattis -  till nya jobb, till nya tider och till nya planer!

Nu hägrar en lång dusch, för att sedan avrunda min sista semesterkväll lite lugnt med en kall öl och en bra bok, imorgon är jag pigg och glad, och utvilad!


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback