Visioner i mitt huvud när du ler

Så mysigt det är att få känna sig som Emily igen. Att få vara den där knäppa tjejen som säger konstiga saker, som klantar sig ( ok, det skulle jag iofs kunna vara utan), och få känna att man lever igen. HEJA!

Att få skratta, flina åt konstiga saker och bara leva livet, helt fucking underbart! Hur kunde jag missa att världen faktiskt var ljus? Att det fanns så mycket vackert, att allt faktiskt inte är nattsvart och åt helvete.
Det känns skönt att ha kommit ur det djupaste hålet, mörkret, att faktiskt se att solen skiner på mig med.
Sakta men säkert så vågar jag nog testa mina vingar mer och mer. Jag känner mig stabil, faktiskt. Kanske att jag vågar lyfta ena foten och känna hur vinden tar tag i mig? Ja, jo, det gör jag nog!

Helgen har bjudit på så mycket trevligheter att jag inte vet var jag ska börja. God mat, vin och öl, åka båt och fiska, sola, åka inlines och bara ha det så bra som man kan ha det. Mycket mycket trevligt och sjukt uppskattat.

Veckan som kommer bjuder på jobb i 4 dagar, sen ledig helg och då vankas det sexparty. Grymt taggad, ska bli kul. Imorgon är det planering av mat inför partyt, tror Linda och jag kommer komma fram till riktigt bra saker :)

" Jag har hittat nånting vackert vännen, ser du vad jag ser?"


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback