Att kunna unna sig...

Här sitter jag med ett glas vitt, såhär mitt i veckan. Fy på mig. Eller?
Nä, verkligen inte. Jag tycker om att kunna unna mig ett glas vitt, eller en öl för den delen.
Dessutom har jag sovmorgon imorgon, och börjar inte jobba förrän klockan 13.45, så det är lugna puckar ^^

Känner mig ruskigt trött, har för tredje dagen i rad gått på långpromenad i det härliga vårvädret. Jobbade upp ett riktigt bra flås idag, känns så skönt att ha kommit igång med motionen igen. Beach 2010 känns väl inte allt för långt bort ;)

Den här veckan är det två dagar kvar att jobba, kväll imorgon och till klockan 13 på fredag, sen tar jag helg, och på lördag åker jag och min man, samt Sasse o Hoffe till Tyskland och shoppar öl. Ruskigt kul ska vi ha det, åh, som jag längtar!

Nu kryper jag tillbaka ner i soffan och njuter av kvällen lite till, sen blir det sängen, och hoppas på att min fina man kommer hem till mig snart <3

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback