I left my hand and my heart on the dancefloor.

Vilken härlig dag, för att inte tala om vilken härlig helg det har varit!
Tysklandsresan var sjukt rolig, skrattade mig igenom halva ditresan, kanske mest berodde på att man var så trött, men kul hade vi med.
Lite halvmisslyckat dock att en riktig alkis hade hamnat med på resan. Han var full redan när vi klev på bussen klockan 05.30 och höll samma fina form hela resan. Eller ja, i Tyskland eksalerade det och han spydde sönder toaletten på bussen 5 ggr. Så jäkla mysigt! NOT!

Henke slog rekord och spillde kaffe på byxorna ( över skrevet) inte en gång, utan två gånger. HEJA!
Joel spottade ur sig en hel radda med flosklar, och vi glömde skriva upp de, allihop. Trist.
Hoffe sov hela resan ner till Tyskland och när vi är framme säger han " Men fan vad fort det gick att komma hit!", på tillbakaresan fick han dock ta tillbaka det där uttalandet, och gnällde istället lite över hur lång resan var.

Vi landade hemma i lägenheten igen vid 20.30. Duschade, bytte om och begav oss hem till Todde för lite fest. Sen mötte jag upp fröken B. och gick på Speakan. Hade riktigt kul. Sen hem i kylan, på fröken B´s pakethållare ( har ont i rumpan idag!), för att sedan ta min egen cykel och cykla hem. Somnade tillsammans med en skål makaroner och ett avsnitt av Grey´s på DVDn.

Och imorse vaknade jag sjukt utvilad och mådde tiptop! Så skönt det är att vakna upp och känna att kroppen mår bra, att huvudvärk och magknip, och bakfylla är långt bort! Det konstaterade jag redan hemma hos fina E när jag var där sist, hur skönt det är att vakna upp en söndag utan att vara bakis. Och det ska bli mitt nya projekt, att inte bli bakis.

Drog ut på en härligt långpromenad på förmiddagen ihop med Joel. Traskade inom hos mina föräldrar där Joel tog en kopp kaffe och jag ett glas vatten, sen fortsatte vi neråt byn, hyrde lite filmer och köpte hem till att äta. Kommer nog bli en riktigt mysig kväll ♥

"I left my hand and my heart on the dancefloor..."


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback