Partygrrrl? Not so much...


Kvällen innan huvudvärk deluxe!

OK, jag erkänner
. Jag tror jag helt enkelt är för gammal för att festa. Nej, skratta inte, men seriöst, jag har då aldrig skådat bakfyllor som de jag haft de senaste gångerna jag har försökt mig på att festa.

Fredagen bjöd på personalfest, och jag vill väl ändå påstå att jag höll mig relativt städad, men vem vet, jag lurar kanske mig själv ( Linda, höll jag mig städad?).
Igår vaknade jag upp med huvudvärk från helvetet, igen! kom knappt ur sängen, och när jag väl gjorde det var det enbart för att åka med Joel ner till Ica och handla. Sen åt vi tacos och citronpaj, sen kröp jag nöjd ner i sängen och somnade klockan 19...

Och idag är jag som en liten solstråle. Sjukt pigg! Vaknade klockan 8 och läste lite, för att sedan färga håret, och nu har jag skrubbat rent i badrummet och diskat, och ska snart ge mig på dammsugaren, innan vi drar iväg och tvättar bilen. heja mig, jag är sjukt effektiv ibland!


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback