Me and my cat :)

Namn: Emily
Kön: Kvinna
Ålder: 24
Bor: Älmhult
Bor ihop med partner: Ja, Hubban the cat ;)

Vem är bäst på tekniska saker i ditt förhållande?
Jag får nog vara elak och säga jag, Hubban är inte sådär jätte händig om man säger så...

Vem är bäst på matlagning?
Jag tror vi är lika dåliga båda två, jag och Hubban

Vem lagar vardagsmaten?

Ja, inte är det jag iaf

Vem lagar lyxmaten?
Vill man ha lyxmat får man minsann bjuda in sig hos någon annan, typ mamma och pappa, eller hos någon söt vän!

Vem städar?
Jag städar, Hubban stökar ner. ( man kan skylla allt på Hubban om man vill..)

Vem sköter avloppet?
Jag, Hubban har inte förstått sig på det där med att rensa och hålla på.

Vem är bäst med bygg?
Min far skulle jag nog svara då, och jag ärvde tyvärr inte den genen...

Vem är mest mån om att inreda?

Jag, Hubban är mest nöjd om hon har något att sova på, och något att klösa på. Hon uppskattar inte min inredning, utan försöker mest riva ner om det går...

Vem har mest kläder?

Jag, Hubban är inte så förtjust i kläder, mer än att sova på.

Vem tjänar mest?
Jag, men jag misstänker att Hubban har några miljoner liggandes begravda någonstans.

Vem tar oftast initiativ till sex?
Eh, vill bara göra klart att Hubban och jag har en mycket strikt och vårdad relation, vi ligger inte. Med varandra.

Vem vill oftast mysa?
Hubban är mysen nr. 1, hon vill mysa jämt, helst när jag inte har tid.

Vem ringer mest?
Jag ringer till Hubban ibland, hon är inte så rolig att prata med i telefon dock.

Vem SMS:ar mest?
Jag, men inte till Hubban.

Vem festar mest?
Jag, skulle aldrig våga låta Hubban gå lös på spriten ;)

Parmiddagar?
Har vi inte haft, än. Får bjuda in 1 styck kattpojk och en styck pojk till mig så får vi ordna det där!

Vem har svårast för att möta den andras vänner?
Vi är nog rätt lika där, mina vänner är hennes vänner och vise versa.

Föräldrar?
Haa. Hubban älskar mina föräldrar, och jag älskade Hubbans mamma.

Vem tycker bäst om barn?
Det gör nog Hubban :)

Din partners intressen?
Sova, klösa på saker, få damp, äta mat, slå mig i ansiktet, jaga mig, mysa och gosa, leka.

Dina intressen?
Musik, vänner, shopping, foto, fest, familjen, filmkvällar, upplevelser.




Kommentarer
Postat av: Din E

"Eh, vill bara göra klart att Hubban och jag har en mycket strikt och vårdad relation, vi ligger inte. Med varandra." Helt underbart.


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback