Land of confusion

Oh superman where are you now, when everything´s gone wrong somehow?

Har varit på utbildning idag, fått lära mig lite om Feng Shui och Mindfullness.
Och efter lärdom om mindfullness så sammanfattar jag mig kort och accepterar mitt tillstånd:
Jag har ångest.

Punkt slut? Ja, enligt mindfullness så ska man acceptera det tillståndet man befinner sig i, inte grubbla mer, för det kommer tids nog svänga över till något helt annat. Jag får väl bara hoppas det svänger över till något bra då?
Jag grät i morse av rädsla för att behöva träffa min före detta svärmor på utbildningen. För ärligt så vet jag inte vad jag ska säga till henne när jag väl träffar henne. Nej usch och fy, sån jädrans ångest kan jag gärna vara utan.
Nu var ju inte fd svärmor på utbildningen, så jag kunde ju rätt så snabbt slappna av och ta in informationen istället. Tack och lov!

Nu stundar helgjobb, känner mig inte överdrivet taggad inför det, känner att det har hänt för mycket saker i veckan som jag istället skulle behöva lägga min tid på. Att reda ut och fixa saker, skapa lite lugn i mitt alldeles för kaosfyllda huvud.

This is the land of confusion

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback