Skrämmande

Blev med gummistövlar igår. Hittade mig ett par bekväma tretornstövlar, så nu jäklar är jag redo för skogsäventyr i torpet ;) Köpte även på mig en mjukisdress, haha. Man kan aldrig ha för mycket mjukiskläder, särskilt nu på hösten är det så skönt att mysa runt i.

Blev en sen uppesittarkväll med Hubban igår för att följa valvakan. Vad deprimerande att se SD få en vågmästarroll. Fy katten, vart är Sverige på väg? Tragiskt är vad det är. Och vad som är mer tragiskt är de som faktiskt valde att inte rösta, hur kan man vara så dum som inte utnyttjar sin rösträtt? Vi har ju fått våran rösträtt för att kunna påverka det landet vi ska leva i. Och så väljer folk att rösta in ett rasistiskt och främlingsfientligt parti, medans andra nötter sitter hemma i soffan och skiter fullständigt i vart Sverige är på väg. SKRÄMMANDE!

Nä. Usch. En kopp te, lite smink och sedan drar jag mig bort till jobbet och spenderar kvällen där.

Adjöss!


Kommentarer
Postat av: Lixy

Vad tycker du om att Sverigedemokraterna kommit in i riksdagen?

Postat av: Emily

Skrämmande, exakt som jag skriver i inlägget.

2010-09-20 @ 21:23:07
URL: http://sweetpandemonium.blogg.se/

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback