Stöveljakt

Idag är det val, om någon har missat det? Inte? Nä, ok, tänkte bara påminna lite sådär, jag menar det har ju inte varit så himla mycket snack om valet de här senaste månaderna, så man får ju liksom hojta ut en liten påminnelse ;)
Jag var nere i fredags och förtidsröstade efter mycket om och eftertanke. Seriöst, första gången jag har brytt mig över politik och faktiskt läst på och kännt efter. Inte illa pinkat av en trähäst må jag säga!

Och medan alla håller till i vallokalerna idag så ska jag ge mig ut på gummistöveljakt. Eftersom jag och Fredrik åker iväg till torpet nästnästa helg så behövs det ett par gummistövlar. Converse var tydligen förbjudet ( någon har visst något emot converse.. förstår inte varför ;)), men det kan jag ju förstå när man ska klaffsa runt i skog och mark, lär ju bli blött om fötterna. Mysigt ska det bli i vilket fall som, supermysigt!

Nu kommer ju bara den stora frågan, var katten hittar man gummistövlar?

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback