Att göra...

Saker att ta tag i de närmaste veckorna:
-Sluta snusa ( för tillfället har jag snusstopp under arbetstid, ska börja skära ner på snuset hemma med)
-Skriva matdagbok över hur jag reagerar på olika sorters mat.
-Vänta på provsvar
-Kontakta läkare om hur jag går vidare med allt ( dietist osv)
-Försöka klara mig utan Loperamid ( det kommer bli stentufft, men jag behöver ju lära mig min kropp, istället för att proppa den full med medicin som gör mig både extremt kissnödig och uttorkad)


Kommentarer
Postat av: /sol

Tack för att du följer lilla mej och min mage.

Jag har skrivit matdagbok i många år... fram till för 3 år sedan skrev jag bok i flera år... man jag blev INTE klok på det ändå. klart att vissa saker höll sej ju inom ramarna men från period til period kunde det vara helt olika, det är så mycket runt omkring som påverkar också så skriv gärna hur du mår i övrigt och lite kort vad du gör under dagarna.

Själv har jag massor av frkortningar .. bra att skriva en förkortningsförklaring till sej själv för annars kan det sluta med att man själv inte förstår vad man noterat =)

Jag önskar det all lycka med provsvaren och även om et ej är kul med IBS (fter som det inte går att bota så är det ju bätte än att ha något ännu värre... bra också att få annat utesluter så man inte behöver oroa sej för allt farligt.

Många kramar, vi "ses" på bloggen, alltid skönt att bolla tankar med folk som förstår!


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback