Krampanfall...

Här sitter jag och smålipar. Jag önskar det vore åldersnojan som har slagit på, jag menar, imorgon är jag ju 23, nu går det ju bara utför, jag kommer bli rynkig, gråhårig, få hängbröst och hela fadderittan. Men nej, det är nog inte åldersnoja som gör mig till världens lipsill idag, utan maghelvetet som försöker döda mig långsamt.

Krampanfall oktober 2008 idag på jobbet. Från klockan 7 - 12 hade jag krampanfall med allt från fem minuters mellanrum till 30 minuter. INTE roligt. Så det bar sig inte bättre än att jag fick cykla hem från jobbet vid 13. Inte OK enligt min mening, men vad fan gör man?

Så nu har jag legat nerbäddad i soffan med joel och kollad på filmer som han hade hyrt, stackars älskade Joel som måste oroa sig så mycket för mig. Har även tagit en underbart lång, varm dusch.

Imorgon är det mycket på schemat, hoppas magen pallar med.


Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback