Äntligen...

Var hos doktorn igår med min dumma mage. Och äntligen blir man tagen på allvar. Om en månad ska jag röntgas, inget som jag direkt ser fram emot, men jag måste ju göra det för att kunna veta om det är något som är fel.
Tyvärr fick jag ju den hemska penicillinen utskriven igen, så jag får börja med den efter helgens festligheter, då jag inte vågar riskera att det blir som förra gången.

Igår premiärgrillade vi här hemma. Mycket mysigt, dock luktar hela lägenheten grill idag, typiskt att det ska sippra in röklukt.. Men men. Somnade tidigt gjorde vi med, har nog aldrig varit med om att både jag och Joel går och lägger oss klockan 21, men jisses så trötta vi var, och ingen av oss mådde särskilt bra.

Nu väntar 2 dagar med jobb, sedan är jag ledig och det ska bli så skönt. Hoppas nu att mina töser vill festa loss på fredag med mig, hade varit så kul!

Kommentarer

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback