... här kommer besvikelsen...

Min koloskopi visade sig inte vara en koloskopi. Det visade sig vara en röntgen. Vet inte riktigt vart på vägen som min önskan att få göra en koloskopi vände och blev något som jag inte hade efterfrågat. Är rätt besviken då jag ville veta hur det står till med min stackars slemhinna i tarmen, antar att sådant inte visas på röntgen.
Men hur som havrefras så överlevde jag. ont gjorde det väl inte direkt, men det var väldigt obehagligt att få en jädra tratt inkopplad i baken som transporterade in kontrastlavemang medan man snurrade runt i alla dess ställningar.
Injektion med något avslappningsmedel i armen, sen såg man bra suddigt. Fick dock jädrigt obehaglig hjärtklappning av den medicinen och det var svårt att andas.
Sen in med luft i tarmen, obehagligt till tusen. Sen röntgen i 30 minuter i olika vinklar, jobbigt som fan att ändra ställning när man har en slang som man måste knipa fast i röven...

Nu känner jag mig mest som en ballong. Har klarat få i mig lite mat, men det gör så ont i tarmarna. Känns som ett bra val att vara hemma i morgon med så jag hinner få ordning på magen igen.

Och så till nästa besvikelse då ÄBO ringde och meddelade att vi inte får flytta in förrän på måndag. Inte vidare roligt när jag precis bett om ledigt på söndagen, samt att Joel jobbar kväll på måndagen. Så jag fick avboka min ledighet och Joel fick ta ledigt istället. Irriterad irriterad irriterad. Fy fan så jävla dålig stil!
Med andra ord har vi en dag på oss att flytta ut våra saker ur lägenheten, städa den och lämna in nyklar. 1 dag! Vi som hade blivit lovade hela helgen för att flytta ut och in i nya lägenheten.
Åh, så besviken jag blir, besviken och arg!

Kommentarer
Postat av: E

Älskade. Jag tänker så på dig.

2009-08-26 @ 10:31:05
Postat av: Spiderchick

sv. haha stackars tjejen du skrev om =)

Postat av: Lil'E

BABY! Here's my new blogmastersite! KYSS I LJUMSKEN!

2009-09-11 @ 00:11:44
URL: http://inomparentes.bloggspace.se

Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback