Runtslussad... jag gillar inte sjukvården...

Panik panik. 19 dagar kvar till min koloskopi. 12 dagar till jag ska sluta med Inolaxolen för att rensa bort alla fibrer som skymmer tarmen vid en undersökning. Hur ska jag klara en vecka utan Inolaxol?
Har idag spenderat min tid i telefon först med röntgen och sen med sjukvårdsrådgivningen för att försöka få svar på om jag möjligtvis får äta loperamid under den här veckan.
På röntgen kunde de inte svara på min fråga, hon jag pratade med visste inte ens vad Loperamid var för något. Hon hänvisade till min läkare.
Läkarens telefontid slutar 11. Så det gick ju inte att ringa dit.

Nytt försök på sjukvårdsrådgivningen. De kunde inte heller svara på min fråga och  hänvisade mig till röntgen. Sen fick jag ett annat nummer till en avdelning i Växjö som jag kan ringa imorgon. Hur svårt ska det vara att svara på en fråga? Ska man behöva bli runtslussad hela tiden?

Dagens status mage:
Kass.
Vikt morgon: 51.1
Vikt middag: 50.0

Jag vill bli frisk. Nu!

Kommentarer
Postat av: E

Lilla älskade. Jag älskar dig så.


Tassavtryck:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

URL:

Vad har du på hjärtat?

Trackback